streda 11. júna 2014

Moderný kupido

Sedím tu.V bare,v kľude,na stole ma vábi objednané Martini a spoza rohu na mňa slizkým pohľadom zízajú dvaja chlapi,ktorý majú nad štyridsať a zjavne utekajú pred manželkou,rodinou a spoločne stráveným večerom.Pozerám na ne cez moje okuliare kútikom oka aby  nezistili,že mam aspoň tušenie,že zavadili o moju osobu.
Takto tráviť večer.Občas  premýšľam,kto vymyslel vzťahy,aký blázon začal rozširovať fám o skutočnej láske.Každý deň pozerám do očí klamárov,ktorý podvádzajú svoje manželky,snúbenice,priateľky,SEBA.Je to tak prosté.Niesom na to hrdá,ale niekto asi túto prácu robiť musí.Asi sa pýtate čo vlastne znamená moja práca.Okrem tej oficiálnej v kancelárii kde na mňa každé ráno čaká fascikel zložiek obsahujúcich nešťastné príbehy skazených manželstiev?Som niekto,kto dáva chlapom ako Cassanova príučku.Po lopate hlavnou úlohou mojej práce je náprava chlapov,sukničkárov,ktorý patria medzi stratené prípady .Žijem tak už 5 rokov.Ešte ste o mne nepočuli?Pravdaže nie.Nikto by nechcel byť takouto pracou známi,inak by to nefungovalo.Jak to vlastne funguje?Som hlavna spojka so ženami,ktoré si ma zavolajú,jasné,že nie zadarmo,predávajú si moje pracovné číslo.Prevažne sú to kamarátky,sestry alebo  zničené bývalé,ktoré dychtia po pomste.A na to som tu ja.Podstatou procesu výchovy alebo skôr prechovávania týchto hrdinov,ktorý sú závislí na leštení svojho ega je jednoduché.Dôležité je správne načasovanie.Je jasné,že to je zmanipulované.Žiadna žena  ktorá chce mať od začiatku úplnú istotu záujmu nesmie pribehnúť k chlapovi prvá.Vždy to ale prebieha rovnako v klube,večer,pri bare...aspoň cez víkendy.Sakramenská práca.Aj keď...tento život má šmrnc,vždy má všetko dve strany,každá minca.
Moja má len jednu stranu,ale dve tváre.Ako to vlastne celé funguje?Ako to môže klapať?Jednoducho.Základom sú KLAMSTVÁ.
 ..................................................................................................................................................................
Je zrovna obed.Obyčajný pracujúci človek zájde na obed s kolegami.Ja mám pracovné stretnutie.Zatiaľ viem,že je to slečna.Predpokladám podla slov jej priateľky tesne po rozchode.Chlapec asi zatúžil mať všetko,zakúsiť nové mäsko a mať istotu,že neostane na sucho.Trochu sa mu to asi vymklo spod kontroly.Zrejme nepredpokladal,že obe zainteresované slečny budú dobré známe.
Paradoxne.Je 1.Mája.Ako sa hovorí máj lásky čas alebo pomsty čas?To sa pre tento prípad asi hodí viac.Elisabeth je pripravená.Asi sa pýtate:,,Kto je vlastne Elisabeth?"Som to ja.Moja pravá tvár.Bez čiernej parochne,vyzívavého makeupu a arogantného výrazu v tváry.Moja ,,donášačka" alebo pekne povedané asistentka.A komu vlastne donáša?Kto je tá druhá?Kto je tá špina?Nemá meno,ale kludne ju môžme nazvať Isabell.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára